آمیخته بازاریابی دیجیتال برای فروشگاه‌های اینترنتی

آمیخته بازاریابی_دیجیتال مفهومی کلیدی است که تکنیک ها و ابزارهایی را تعیین می‌کند که بازاریابان به‌وسیله آن‌ها می‌توانند برای مشتریان به خلق ارزش بپردازند. با هورموند همراه شوید تا به بیان ۷C Digital Marketing که راهگشای بازاریابی و فروش برای فروشگاه‌های اینترنتی از طریق وب‌سایت است بپردازیم؛

سهولت برای مصرف‌کننده (Convenience for the customer)
سهولت کاربری در جنبه‌های کلیدی طراحی سایت، چیدمان سایت، قابلیت جستجو، سهولت خرید و مواردی ازاین‌دست.

مزایا و ارزش برای مشتری (Customer value and benefit)
امروزه‌روز فروشندگان اینترنتی باید به دنبال خلق بیشترین ارزش ممکن برای مشتریانشان باشند. برای این منظور خرده‌فروشان اینترنتی باید محصولات را از جنبه‌های ارزشمند برای #مشتری توسعه دهند.

منبع: سایت ان سی سی شاپ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *