برنامه ریزی کمپین بازاریابی دیجیتال

یکی از حوزه‌هایی که بازاریاب ها به آموزش و مشاوره در آن نیاز دارند، فرآیند تهیه و توسعه یک برنامه ریزی کمپین بازاریابی دیجیتال است.

هدف این مطلب ارائه یک ساختار امتحان شده و قابل‌اطمینان جهت انجام این کار برای افرادی است که وظیفه تهیه یک برنامه منسجم را بر عهده دارند.

چیزی که اغلب در تعاملات خود با شرکت‌ها می‌بینیم این است که برنامه مکتوبی که بتوانند به آن اشاره کنند و بگویند “این برنامه بازاریابی دیجیتال ما است ” ندارند.

غرض از برنامه بازاریابی برای هر سازمانی این است که شما را در فرآیند تحقیق و بیان روشن اهداف برنامه های دیجیتال تان، در کنار هدف‌گیری دقیق شخصیت‌های دیجیتال (digital personas) و انتخاب روشمند کانال‌ها و روش استفاده از آن‌ها، باقدرت هر چه تمام‌تر هدایت کند.

 

منبع: سایت ان سی سی شاپ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *