تاثیر واقعیت مجازی بر بازاریابی

گسترش استفاده از هدست های واقعیت مجازی به این معناست که کارشناسان بازاریابی باید در خصوص کمپین‌های بازاریابی تجدیدنظر کنند تا بتوانند در جلب‌توجه مشتریان موفق‌تر باشند. این ابزار کمک می‌کند که کمپین‌های تبلیغاتی تعامل دوطرفه بهتری با مخاطب برقرار کنند. با هورموند همراه شوید؛

تمرکز بر داستان:
داستان‌گویی در خصوص یک برند یا محصول خاص در رقابت‌های بازاریابی بسیار متداول شده است. باعث می‌شود در این روش مشتریان با برند تعامل بهتری برقرار می‌کنند که در بازاریابی سنتی جایی نداشته است. مشتریان بر اساس داستان پشت یک برند یا محصول به آن علاقه‌مند شده و خرید خود را بر اساس ارتباط ایجادشده انجام می‌دهند.

با توجه به واقعیت_مجازی، کسب‌وکار شما فرصت تصویر کردن یک داستان را از ابتدا تا انتها خواهد داشت. این داستان می‌تواند راجع به شیوه تولید شما یا اینکه اجزای شرکت شما چگونه شکل یافته‌اند، باشد. قصه‌گویی در کسب‌وکار فرصتی برای پرزنت محصولات شما برای مشتریان فراهم می‌کند. مشتریان با کارکنان شما ارتباط برقرار خواهند کرد. این موضوع سبب وفاداری مشتریان به برند شما خواهد شد.

 

منبع: سایت ان سی سی شاپ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *