فرآیند نوآوری در کسب‌ و کار

عوامل مؤثر بر نوآوری از جرقه‌های ذهنی گرفته تا برنامه‌ریزی‌های هدفمند دولت و تغییرات محیط جهان، همه و همه می‌تواند از عوامل مؤثر بر نوآوری و منابع نوآوری تلقی شوند. علم، سطح بلوغ علم، سطح سرمایه‌گذاری در توسعه فناوری، حمایت سیاست‌گذاران، تغییرات در صنعت و بازار، تغییرات و ویژگی‌های جمعیت‌شناسی، تغییرات در ادراک و… می‌تواند بستری بر نوآوری در کسب‌وکار تلقی شوند.

منبع: سایت ان سی سی شاپ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *