برنامه‌ریزی بازاریابی راهبردی

هدف برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک، شناسایی فرصت‌ها و پیدا کردن بازارهایی است که شرکت با توجه به قابلیت و توانمندی‌های خود بتوانند ر این بازارها به رقابتی پایدار و مطلوب دست یابد.
بسیاری از افراد هنگام تصمیم‌گیری درباره رویکردی که باید در قبال برنامه بازاریابی اتخاذ کنند و نحوه رعایت محدودیت‌های زمانی و بودجه‌ای دچار مشکل یا اشتباه می‌شوند. در ادامه هفت توصیه برای کاهش این‌گونه اشتباهات مطرح‌شده است.

منبع: سایت ان سی سی شاپ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *