۱٫ با اجرای تحقیق بازاریابی، بر روی نیازها و شرایط بازار هدف مطالعه کنید.
۲٫ برای طراحی و خلق تبلیغ ، استراتژی تبلیغات خود را با توجه به وضعیت بازار طراحی و مکتوب نمایید.
۳٫ مزیتهای خدمات یا محصولات خود را بررسی نموده، سپس باارزشترین آنها را از دید مشتریان بهعنوان مزیت رقابتی خود تعریف کنید.
۴٫ با ابزار ایده پردازی ایدههای منحصربهفرد و غیرمنتظره را برای تبلیغات خود بیابید و سپس بهترین آنها را انتخاب کنید. برای این اقدام بیشازحد لازم زمان صرف نکنید. ایدههای خلاقانه باید بهسرعت پیادهسازی و اجرا شوند.
۵٫ برای آگهی تبلیغاتی خود یک شعار یا تیتر اصلی تعریف کنید.
۶٫ افزون بر تیتر و شعار اصلی، واژگان و عبارات موردنیاز برای توضیح امتیازها و مزیتهای استفاده از محصول خود را برای مشتریان تهیه کنید.
منبع: سایت ان سی سی شاپ