ارتباطات بازاریابی در کسب و کار

مدیران همیشه مجبور بوده‌اند که با چالش‌های ایجاد آگاهی در میان مشتریان هدف و رساندن آن‌ها به نقطه علاقه و اطمینان از زمانی که آن‌ها به‌طرف کیف پول‌هایشان دست می‌برند و خرید می‌کنند، دست‌وپنجه نرم کنند. طی چندین سال، انواع مختلفی از ارتباطات بازاریابی برای اهدافی همچون: تبلیغات رسانه‌ای، فروش شخصی، پست مستقیم و غیره به‌کاررفته‌اند. بازاریابی از طریق اینترنت، اخیراً به این آمیخته ارتباطات اضافه‌شده است.

چالش جدید مدیران درباره‌ی افرادی که پیام‌های زیادی از منابع فراوان دریافت می‌کنند، تولید یک پیام سازگار بانام تجاری در هر نقطه تماس مشتری است. پاسخ این چالش، یک فرآیند استراتژیک است که به‌عنوان ارتباطات یکپارچه بازاریابی شناخته‌شده است. هدف از ارتباطات یکپارچه بازاریابی، استفاده از چندین حالت ارتباط برای ایجاد آگاهی از محصولات یا خدمات شرکت، مطلع کردن افراد از ویژگی‌ها و مزایای آن‌ها و درنهایت حرکت آن‌ها به‌سوی خرید است. این حالات چندگانه باید سازگار و مکمل باشند.

منبع: سایت ان سی سی شاپ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *