باوجوداینکه دندانپزشکان خدمات حرفهای و تخصصی ارائه میدهند، بازهم کار آنها جزو کسب و کار های کوچک بهحساب میآید و با بسیاری از همان مسائل و چالشهای این نوع از کسب و کارها و نیاز به استفاده از تکنیک های بازاریابی دندانپزشکی روبرو هستند. شما میتوانید بهترین دندانپزشک دنیا باشید، اما مطب شما خالی از مراجعین باشد. شما باید خودتان را بشناسانید. شهرتی کسب کنید که نهتنها مراجعین جدیدی برای شما به ارمغان بیاورد، بلکه بیماران فعلی را نیز حفظ کند. چند رویکرد به بازاریابی کارتان میتواند چنین وضعیتی را برای شما ایجاد کند.
برای اینکه همیشه کسی باشد که صندلی یونیت دندانپزشکی شما را اشغال کند نیاز به بازاریابی مؤثری دارید.
منبع: سایت ان سی سی شاپ