۱۲ ایده بازاریابی عکاسی حرفه ای

بازاریابی عکاسی یکی از دشوارترین کارهایی است که یک عکاس باید انجام دهد. اگر به‌تازگی کار خود را در این حوزه شروع کرده‌اید، این کار ممکن است شمارا مستأصل کند، چراکه به نظر می‌رسد نمی‌توانید پیام خود را به افرادی که باید برسانید. لزومی ندارد بازاریابی پرهزینه باشد یا زمان زیادی صرف آن شود، اما برای اینکه مخاطبان کسب و کار شمارا انتخاب کنند باید خلاقانه باشد.

ممکن است ماه آینده، کارهای این ماه خود را مرور کنید و ببینید بدون اینکه به هدف خود برای آغاز کسب و کار عکاسی‌تان نزدیک شده باشید زمان زیادی را هدر داده‌اید و یا می‌توانید یکی از این ایده‌ها را واقعاً به انجام برسانید و در مسیر رسیدن به هدف خود قرارگرفته باشید. راه دستیابی به مشتری، خواندن نکات بازاریابی نیست، بلکه الهام گرفتن از ایده‌ها و پیاده‌سازی آن‌هاست!

 

منبع: سایت ان سی سی شاپ

ایده های بازاریابی دندانپزشکی

باوجوداینکه دندانپزشکان خدمات حرفه‌ای و تخصصی ارائه می‌دهند، بازهم کار آن‌ها جزو کسب و کار های کوچک به‌حساب می‌آید و با بسیاری از همان مسائل و چالش‌های این نوع از کسب و کارها و نیاز به استفاده از تکنیک های بازاریابی دندانپزشکی روبرو هستند. شما می‌توانید بهترین دندانپزشک دنیا باشید، اما مطب شما خالی از مراجعین باشد. شما باید خودتان را بشناسانید. شهرتی کسب کنید که نه‌تنها مراجعین جدیدی برای شما به ارمغان بیاورد، بلکه بیماران فعلی را نیز حفظ کند. چند رویکرد به بازاریابی کارتان می‌تواند چنین وضعیتی را برای شما ایجاد کند.

برای اینکه همیشه کسی باشد که صندلی یونیت دندانپزشکی شما را اشغال کند نیاز به بازاریابی مؤثری دارید.

 

منبع: سایت ان سی سی شاپ

ارتباطات بازاریابی در کسب و کار

مدیران همیشه مجبور بوده‌اند که با چالش‌های ایجاد آگاهی در میان مشتریان هدف و رساندن آن‌ها به نقطه علاقه و اطمینان از زمانی که آن‌ها به‌طرف کیف پول‌هایشان دست می‌برند و خرید می‌کنند، دست‌وپنجه نرم کنند. طی چندین سال، انواع مختلفی از ارتباطات بازاریابی برای اهدافی همچون: تبلیغات رسانه‌ای، فروش شخصی، پست مستقیم و غیره به‌کاررفته‌اند. بازاریابی از طریق اینترنت، اخیراً به این آمیخته ارتباطات اضافه‌شده است.

چالش جدید مدیران درباره‌ی افرادی که پیام‌های زیادی از منابع فراوان دریافت می‌کنند، تولید یک پیام سازگار بانام تجاری در هر نقطه تماس مشتری است. پاسخ این چالش، یک فرآیند استراتژیک است که به‌عنوان ارتباطات یکپارچه بازاریابی شناخته‌شده است. هدف از ارتباطات یکپارچه بازاریابی، استفاده از چندین حالت ارتباط برای ایجاد آگاهی از محصولات یا خدمات شرکت، مطلع کردن افراد از ویژگی‌ها و مزایای آن‌ها و درنهایت حرکت آن‌ها به‌سوی خرید است. این حالات چندگانه باید سازگار و مکمل باشند.

منبع: سایت ان سی سی شاپ

نزدیک بینی بازاریابی تئودور لویت

مقاله نزدیک بینی بازاریابی تئودور لویت که در پی تجربیاتش در شرکت استاندارد ایل به‌دست‌آمده، می‌تواند راهنمای خوبی برای ما باشد. برای تنظیم استراتژی تجاری یک شرکت، اصلی‌ترین سؤالی که باید مطرح شود این است: “ما در چه کسب و کاری هستیم؟”
برای پاسخ دادن به این سؤال بیشتر سازمان‌ها به‌جای تمرکز بر بازار، بر صنعت تمرکز کرده‌اند. چنین خط‌مشی ای سازمان‌ها را به‌جای تمرکز بر بازار بر تولید متمرکز می‌کند.
تئودور لویت در مقاله‌ نزدیک بینی بازاریابی این بحث را مطرح می‌کند که توقف رشد راه‌آهن به دلیل فقدان مسافر و بار نیست. این تجارت به دلیل محدودنگری در تعریف خود به این روز افتاده است. آن‌ها به‌جای در نظر گرفتن مفهوم حمل‌ونقل، فقط بر راه‌آهن متمرکزشده‌اند.
هالیوود هم به دلیل اینکه تجارت خود را بسیار محدود تعریف کرده بود، دچار مشکل شد. آن‌ها فکر می‌کردند که در کار تجارت فیلم‌های سینمایی هستند؛ ولی کار اصلی آن‌ها درواقع سرگرم کردن مردم بود.

منبع: سایت ان سی سی شاپ

فرایند گام‌به‌گام طراحی و خلق تبلیغ به‌اختصار بدین شرح می‌باشد:

۱٫ با اجرای تحقیق بازاریابی، بر روی نیازها و شرایط بازار هدف مطالعه کنید.
۲٫ برای طراحی و خلق تبلیغ ، استراتژی تبلیغات خود را با توجه به وضعیت بازار طراحی و مکتوب نمایید.
۳٫ مزیت‌های خدمات یا محصولات خود را بررسی نموده، سپس باارزش‌ترین آن‌ها را از دید مشتریان به‌عنوان مزیت رقابتی خود تعریف کنید.
۴٫ با ابزار ایده پردازی ایده‌های منحصربه‌فرد و غیرمنتظره را برای تبلیغات خود بیابید و سپس بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. برای این اقدام بیش‌ازحد لازم زمان صرف نکنید. ایده‌های خلاقانه باید به‌سرعت پیاده‌سازی و اجرا شوند.
۵٫ برای آگهی تبلیغاتی خود یک شعار یا تیتر اصلی تعریف کنید.
۶٫ افزون بر تیتر و شعار اصلی، واژگان و عبارات موردنیاز برای توضیح امتیازها و مزیت‌های استفاده از محصول خود را برای مشتریان تهیه کنید.

منبع: سایت ان سی سی شاپ

برنامه‌ریزی بازاریابی راهبردی

هدف برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک، شناسایی فرصت‌ها و پیدا کردن بازارهایی است که شرکت با توجه به قابلیت و توانمندی‌های خود بتوانند ر این بازارها به رقابتی پایدار و مطلوب دست یابد.
بسیاری از افراد هنگام تصمیم‌گیری درباره رویکردی که باید در قبال برنامه بازاریابی اتخاذ کنند و نحوه رعایت محدودیت‌های زمانی و بودجه‌ای دچار مشکل یا اشتباه می‌شوند. در ادامه هفت توصیه برای کاهش این‌گونه اشتباهات مطرح‌شده است.

منبع: سایت ان سی سی شاپ

فرآیند نوآوری در کسب‌ و کار

عوامل مؤثر بر نوآوری از جرقه‌های ذهنی گرفته تا برنامه‌ریزی‌های هدفمند دولت و تغییرات محیط جهان، همه و همه می‌تواند از عوامل مؤثر بر نوآوری و منابع نوآوری تلقی شوند. علم، سطح بلوغ علم، سطح سرمایه‌گذاری در توسعه فناوری، حمایت سیاست‌گذاران، تغییرات در صنعت و بازار، تغییرات و ویژگی‌های جمعیت‌شناسی، تغییرات در ادراک و… می‌تواند بستری بر نوآوری در کسب‌وکار تلقی شوند.

منبع: سایت ان سی سی شاپ

اهمیت بازاریابی موفق در کسب و کار

قلب کسب و کار شما در سینه بازاریابی آن می‌تپد. بیشتر ابعاد کسب و کار شما به بازاریابی موفق وابسته هستند. چتر گسترده بازاریابی روی تبلیغات، روابط عمومی، ترویج و فروش سایه می‌اندازد. بازاریابی فرآیندی است که به‌وسیله آن محصول یا خدمات برای مشتری بالقوه معرفی و ترویج می‌شود. کسب و کار شما بدون بازاریابی هم می‌تواند بهترین محصولات یا خدمات را در حوزه فعالیت خود ارائه کند، اما هیچ‌یک از مشتریان بالقوه شما از وجود یا امکانات آن اطلاعی نخواهند داشت. بدون #بازاریابی ممکن است فروشی صورت نگیرد و به‌تبع آن، شرکت‌ها به تعطیلی کشیده شوند.

منبع: سایت ان سی سی شاپ

راهکارهای افزایش فروش اینترنتی

در این مطلب راهکارهای افزایش فروش اینترنتی و به کار انداختن تخیل بازاریابی‌تان ارائه می‌شود. با هورموند همراه شوید تا به بررسی این موارد بپردازیم.

– خلق محتوایی فوق‌العاده:
برای موفقیت در هر بازار اینترنتی، لازم است که سایتی با محتوای جالب و حاوی اطلاعات سودمند ایجاد کنید. به همین علت باید برای چنین محتوایی سرمایه‌گذاری کنید، چون مطالب مذکور توجیه مناسبی در اختیار مشتریان برای بازدید از #سایت شما قرار می‌دهند.

– درج اطلاعات سودمند:
رویکرد و استراتژی شما برای ایجاد ترافیک، مستلزم ارائه‌ی اطلاعات سودمند و رایگان به مشتریان از طریق سایت اینترنتی است. وقتی مردم سایتی را مفید بیابند، نشانی آن را ثبت و مرتباً از آن دیدن می‌کنند. سایتی که افراد بیشتری از آن بازدید می‌کنند، بیشترین تعداد معاملات را به دست می‌آورد.

 

منبع: سایت ان سی سی شاپ

کارکردهای آژانس تبلیغات تمام سرویس

کار تبلیغات می‌تواند برای صاحبان کسب و کارهای کوچک طاقت‌فرسا و رمزآلود به نظر برسد، به همین دلیل آژانس تبلیغات تمام سرویس می‌تواند در کمک به این کسب و کارها نقش مهمی را بازی کنند. آژانس تبلیغاتی که دامنه وسیعی از خدمات را ارائه می‌دهد، می‌تواند همه ابعاد برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی یک کارزار تبلیغاتی را بر عهده بگیرد. به این وسیله، صاحبان کسب و کار فرصت تمرکز بر مدیریت و رشد شرکت خود را به دست می‌آورند.

برنامه تبلیغات و بازاریابی: کارکرد اصلی آژانس تبلیغاتی، ایجاد یک برنامه تبلیغات و بازاریابی اختصاصی برای کسب و کار، محصول و برند شما است. آژانس های بازاریابی برای برآوردن نیازهای کسب و کار شما، بر اساس اهداف کسب و کار شما به فعالیت پرداخته، بودجه تبلیغات را در نظر می‌گیرند و کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی برپا می‌کنند. آژانس های تبلیغاتی همه این موارد را باهم ترکیب می‌کنند تا یک کمپین خلاقانه و جذاب ایجاد شود که هدف آن جلب‌توجه مشتریان بالقوه برای خرید محصول یا خدمات شما است.

منبع: سایت ان سی سی شاپ